Subject: FW: 21.3-9.8/209-1 Statistiline aruandlus: vastuskiri
From: "JM info Shared MB"
To: "JM info Shared MB"
Date: Wed, 24 Jan 2024 16:00:11 +0200

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 24, 2024 1:05 PM
To: Rina Sillandi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: 21.3-9.8/209-1 Statistiline aruandlus: vastuskiri

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame Märjamaa Valla  aruande tõestamistoimingute kohta.

Lugupidamisega

Kriss Tinkus

õigusnõunik vallasekretäri ülesannetes

Tere!

Igaks juhuks tuletan meelde, et vastavalt notariaadimäärustiku §-le 134 lg 1 
esitab iga linn ja vald hiljemalt iga aasta 1. veebruariks 
Justiitsministeeriumile aruande lõppenud aasta tõestamistoimingute kohta 
(ärakirja kinnitamine, väljavõtte kinnitamine, volituse tõestamine, avalduse 
tõestamine) Aruanne esitatakse e-kirja manusena eraldi failis. Aruande faili 
pealkirjas peab sisalduma linna või valla nimi või nimetus ja sõna „aruanne”.

Palun saatke aruanne e-posti teel aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .

Aitäh kõigile, kes oma juba saatnud!

Lugupidamisega

Rina Sillandi

Nõunik

Vabakutsete talitus

Justiitsministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud 
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse 
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos 
kõikide lisadega.